Naručeni proizvodi pakovani su tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja da pregleda primljenu pošiljku. Ako primljena pošiljka ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučuje se da je kupac odbije, jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakovanja oštećen. Odbijanjem pošiljke, dostavna služba će je vratiti Web shopu, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda i svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektronske ili obične pošte:
– na e-mail adresu: info@zabebu.ba
– na adresu: CONNECT-SOLUTION S.P, Web shop, Bulevar Desanke Maksimović 16, 78000 Banjaluka.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na osnovu fizičkog dokaza. Web shop vrši povrat reklamirane, oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku ako se utvrdi da je reklamacija opravdana i da kupac nije uticao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene proizvoda novim, u potpunosti snosi Web shop.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišćen, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i garanciju) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Web shop, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Kupac nema pravo na reklamaciju niti na povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu proizvoda ako je došlo do oštećenja proizvoda isključivom krivicom kupca.